• Home
  • Actueel
    • Nieuws
    • Dossier V&D
    • Dossier IMVO
    • Dossier Brexit
    • Projecten
    • Modint Meetings
    • Beurskalender
  • Kennisgebieden
    • Personeel
    • Inkoop & Productie
    • Business Development
    • Credit & Finance
      • Watch!
    • Legal
    • Logistiek
    • Collectieve Diensten
    • Modint Academy
  • Modint
    • Over ons
    • Branches
    • Thema’s
    • Bestuur
    • Medewerkers
    • Netwerkpartners
    • Contact
    • Vacatures
  • Lidmaatschap
    • Lidmaatschap
    • Mijn Modint
  • Blog
T. (088) 81 00 900 E. info@modint.nl
  •   pers
  •   lid worden
  •   rss
  •   inloggen
  • Home
  • Actueel
    • Nieuws
    • Dossier V&D
    • Dossier IMVO
    • Dossier Brexit
    • Projecten
    • Modint Meetings
    • Beurskalender
  • Kennisgebieden
    • Personeel
    • Inkoop & Productie
    • Business Development
    • Credit & Finance
      • Watch!
    • Legal
    • Logistiek
    • Collectieve Diensten
    • Modint Academy
  • Modint
    • Over ons
    • Branches
    • Thema’s
    • Bestuur
    • Medewerkers
    • Netwerkpartners
    • Contact
    • Vacatures
  • Lidmaatschap
    • Lidmaatschap
    • Mijn Modint
  • Blog

Retaildata

Home / Diensten & Services Business Development / Retaildata

Retaildata

Door Judith Prince op 4 september 2015  Geen opmerkingen


Met MODINT Retaildata naar een volwaardig online distributieplan

Kenmerken van winkels worden gekoppeld aan die van consumenten: straten, winkelgebieden, buurten en hun bewoners. Verhoog de kansen van uw marketing inspanning.

Met behulp van data uit de Quickscan ziet u vergelijkingen tussen de verschillende postcodegebieden. U gaat sturen op basis van demografie, omvang van het verzorgingsgebied en de bestedingen van consumenten. Met behulp van een Klantenanalyse zien winkels waar klanten daadwerkelijk vandaan komen. Ook voor webtoepassing! Een stap verder brengt u de Folderanalyse: u bereikt op de meest goedkope en effectieve manier uw doelgroep.

Leveranciers worden ondersteund met een Database van winkelvestigingen en hun kenmerken. Potentiële retailklanten worden in kaart gebracht. Weg met het bord met spelden. Leveranciers kunnen met een Wittevlekkenplan hun selectieve distributie vorm geven. In welke consumenten- en winkelomgeving is nog plek voor een merk?

Leveranciers delen hun regio’s voor hun salesforce in door exclusieve gebieden te bepalen.

Wanneer uw winkelbedrijf uit meerdere filialen bestaat kunt met een Winkelontwikkel Plan het assortiment afstemmen op de lokale omstandigheden. Niet alle verzorgingsgebieden zijn gelijk! Een Vestigingsplaatsonderzoek combineert alle lokale data en doet een betrouwbare uitspraak over de verwachte omzet op een bepaalde vestigingsplaats.

Meer informatie?

Download de brochure Retaildata

Of neem contact op met Rens Tap.




bewoners, buurten, folderanalyse, klantenanalyse, retaildata, retailklanten, salesforce, selectieve distributie, vestigingsplaatsonderzoek, winkelgebieden, winkelontwikkelplan, winkelstraten, winkelvestigingen, wittenvlekkenplan


  • Volg ons op Twitter

    Tweets by modint

  • Beurskalender & Modint Meetings

    1. Neonyt-Fiar for Future-oriented Fashion and Sustainable Innovations

      februari 15 - februari 17
    2. Hong Kong International Fur & Fashion Fair

      februari 15 - februari 18
    3. Euroshop

      februari 16 - februari 20

    Bekijk alle Evenementen

  • Modint, van en voor ondernemers

    vectoren wit branches
    verticaal-gn-br-bk
    Bezoekadres:
    Arnhemse Bovenweg 100
    3708 AG ZEIST
    Postadres:
    Postbus 762
    3700 AT Zeist
    T. 088-8100900
    Routebeschrijving

    email: info@modint.nl

    K.v.K. Utrecht 40534321
    IBAN NL46ABNA0433043040
    BTW 0076.03.812.B.01


Copyright @Modint | Privacy | Disclaimer

We gebruiken cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft. Als je deze website blijft gebruiken gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.Ok