Kenmerken van winkels worden gekoppeld aan die van consumenten: straten, winkelgebieden, buurten en hun bewoners. Verhoog de kansen van uw marketing inspanning.
Met behulp van data uit de Quickscan ziet u vergelijkingen tussen de verschillende postcodegebieden. U gaat sturen op basis van demografie, omvang van het verzorgingsgebied en de bestedingen van consumenten. Met behulp van een Klantenanalyse zien winkels waar klanten daadwerkelijk vandaan komen. Ook voor webtoepassing! Een stap verder brengt u de Folderanalyse: u bereikt op de meest goedkope en effectieve manier uw doelgroep.
Leveranciers worden ondersteund met een Database van winkelvestigingen en hun kenmerken. Potentiële retailklanten worden in kaart gebracht. Weg met het bord met spelden. Leveranciers kunnen met een Wittevlekkenplan hun selectieve distributie vorm geven. In welke consumenten- en winkelomgeving is nog plek voor een merk?
Leveranciers delen hun regio’s voor hun salesforce in door exclusieve gebieden te bepalen.
Wanneer uw winkelbedrijf uit meerdere filialen bestaat kunt met een Winkelontwikkel Plan het assortiment afstemmen op de lokale omstandigheden. Niet alle verzorgingsgebieden zijn gelijk! Een Vestigingsplaatsonderzoek combineert alle lokale data en doet een betrouwbare uitspraak over de verwachte omzet op een bepaalde vestigingsplaats.
Bezoekadres:
Arnhemse Bovenweg 100
3708 AG ZEIST
Postadres:
Postbus 762
3700 AT Zeist
T. 088-8100900
Routebeschrijving
email: info@modint.nl
K.v.K. Utrecht 40534321
IBAN NL46ABNA0433043040
BTW 0076.03.812.B.01