Nieuwsbericht

Managementassistent (32-40 uur)

Werk jij graag in een team en ben je een ster in organiseren? Ben je oplossingsgericht en creatief, goed in het leggen van relevante verbanden en het inschatten van belangen en prioriteiten? Ben jij een echte aanpakker en vind je het leuk om te puzzelen in de drukbezette agenda’s van directie- en bestuursleden? Dan past deze baan helemaal bij jou!

Wij zijn Modint.

Modint vertegenwoordigt de textielsector van (bedrijfs-)kleding, interieurstoffen, modeaccessoires en tapijt. De sector ondergaat een veelbelovende transformatie naar duurzaam textiel, waarbij het steeds meer rekening houdt met ethische productiepraktijken, milieubewustzijn en sociale verantwoordelijkheid. Met onze leden maken we samen de sector sterker, transparanter en duurzamer. We pakken onze verantwoordelijkheid en zijn innovatief. Daarom lopen wij voor onze leden voorop en zetten de toon voor de sector in een sterk veranderende economie en samenleving. 

Wij zijn op zoek naar een Managementassistent voor 32-40 uur per week, hybride werken is mogelijk.

Wat bieden we je?

Een afwisselende baan met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief. Je werkt binnen ons secretariaat samen met 3 collega’s. We bieden uitstekende marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Er wordt hard gewerkt omdat we plezier hebben in ons werk. Dit doen we met ruim 20 collega’s vanuit een inspirerend kantoor in het bosrijke Zeist (op loopafstand van het NS-station) samen met o.a. de organisaties INretail, Tuinbranche Nederland en International Apparel Federation.

Als Managementassistent:

  • Ondersteun je directie, bestuur, ledenraad en ledengroepen;
  • Ben je hét aanspreekpunt voor de directie voor zowel interne als externe partijen;
  • Beantwoord je telefoontjes, verstrek je inhoudelijke informatie over diverse onderwerpen en verwijs je indien nodig door naar de juiste medewerker;
  • Beheer je de agenda van de algemeen directeur en de voorzitter en de mailbox van de algemeen directeur, en beoordeel je de urgentie van de berichten;
  • Vraag je collega's om input voor de verschillende overleggen;
  • Bewaak je de voortgang en afhandeling van afspraken en besluiten, signaleer je knelpunten en draag je actief verbeteringen aan;
  • Verzorg je de (vertrouwelijke) stukken voor de vergaderingen van het bestuur, ledenraad en ledengroeperingen (via iBabs) en notuleer je deze vergaderingen;
  • Organiseer je op verzoek logistieke zaken voor binnen- en buitenlandse reizen.

Dit heb jij

  • Minimaal MBO | HBO werk- en denkniveau en je hebt bij voorkeur een secretariële opleiding gevolgd.
  • Enige jaren werkervaring in een soortgelijke baan.
  • Je beheerst de Microsoft Office-applicaties.
  • Ervaring met het werken in een digitale werkomgeving (bv: Stb en iBabs).
  • Beschikbaarheid op vrijdagen.
  • Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift.

Direct solliciteren?

Word jij enthousiast van deze functie en wil je meer weten? Bel dan met Carolien Eijsink, T 088 810 09 02, E eijsink@modint.nl

Jouw motivatie en CV kun je mailen aan Suzanna Heuff, E pz@modint.nl